Hoe gebruik je dit platform?

Vind alle antwoorden op je vragen over de werking van dit platform, inclusief handige tips.
Hoe gebruik je dit platform?Profiel of account aanmaken en beheren › Hoe kan ik mijn account opnieuw activeren?

Hoe kan ik mijn account opnieuw activeren?

Je hebt je account op inactief gezet omdat je even niet op zoek was naar hulp of vrijwilligerswerk, maar wilt nu eigenlijk je account weer gebruiken. Dat kan, welkom terug!

Hoe weet je dat jouw account op inactief staat?

Wanneer je probeert in te loggen, krijg je onderstaande melding te zien. Hierdoor weet je dat je account op inactief staat.  

Knipsel.JPG

Hoe zet ik mijn account weer op actief?

Wanneer je bovenstaande melding krijgt, heb je de mogelijkheid om vervolgens je wachtwoord in te vullen. Wanneer je dit gedaan hebt, wordt automatisch je account weer op actief gezet.  

Wachtwoord vergeten

Misschien weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op de optie wachtwoord vergeten dat onder het in te vullen wachtwoord staat.  Vervolgens kan je het mailadres waar je account aan gekoppeld is.  Op dit mailadres ontvang je een mail met een link waar je een nieuw wachtwoord mee kan instellen. 

Nieuw account aanmaken

Wil je liever een nieuw account aanmaken op hetzelfde mailadres? Wanneer je de optie nieuw account maken kiest, wordt er een nieuw account aangemaakt met het mailadres dat je hebt ingevuld. Het eerdere account blijft op inactief staan. 

Wat gebeurt er met mijn hulpvragen/hulpaanbod?

Alle oproepen die in je account stonden, worden automatisch teruggezet wanneer je account weer geactiveerd wordt.  Alle hiervoor actieve hulpvragen/hulpaanbod worden weer geactiveerd. Hulpvragen/aanbod die gesloten of verlopen waren, blijven gesloten. 

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?